Toerisme: Verdienmodellen & Marketing

Historisch en cultureel gedreven toerisme waar de Zuiderwaterlinie op mikt, daar zijn al inspirerende voorbeelden van. In 3 verschillende parallelsessies gaven ervaren partijen inzicht in hun marketingstrategie, de kansen die zij zien, de verdienmodellen die zij hanteren en hun lessons learned. 

  • Cees van der Vlist, Directeur Stichting Werelderfgoed Kinderdijk deelde tips en tricks en gaf een kijkje in de keuken van de organisatie van Kinderdijk. Nieuwsgierig? Zijn presentatie vind je hier. Ook hebben we 10 tips van Cees voor je op een rijtje gezet. Je vindt ze hier. 

  • Klaas van Leengoed, General Manager Kasteel Maurick en ontwikkelaar van het Zuiderwaterlinie-biertje De Heerlijke Hendrik deelde zijn ervaringen als ondernemer. Hij vertelde over de ontwikkeling van het speciale Zuiderwaterlinie-biertje de Heerlijke Hendrik en deelde tips met de deelnemers. Enkele tips vind je hier.

  • Lydia Manusama (communicatieadviseur Connect, communicatie Zuiderwaterlinie) deelde enkele resultaten van de afgelopen jaren en een doorkijk naar de toekomst. Welke Zuiderwaterlinie-producten zijn er allemaal gerealiseerd? Welke communicatie-opgaven liggen er voor ons en hoe kunnen we elkaar versterken? Bekijk de presentatie hier.